wtorek, 15 stycznia 2013

Z Franklinem w przedszkolu


 15 stycznia spotkałam się z  dziecmi, z grupy  przedszkolnej aby poczytac wspólnie o przygodach małego żółwika Franklina.Wybrałam książeczkę pt. "Franklin pomaga pokonać tremę",której autorem jest P.Bourgeois.
Spotkanie moje z przyszłymi czytelnikami miało na celu przyblizenie im piękna słowa pisanego,które pobudzi wyobraźnię dzieci.Przeczytałam dzieciom książeczkę,której wysłuchały bardzo uważnie, ponieważ w dalszej części naszego spotkania miały odpowiadac na zagadki związane z przeczytaną bajeczką.Odpowiedzi dzieci były zaskakująco dokładne i na temat .Pobawiliśmy się w karmienie żółwika muszkami,dzieci wykonały kulki z papieru imitujące owady i wrzucały je do pojemnika,który zastępował brzuszek Franklina.  Na zakończenie naszego spotkania pogratulowałam wszystkim dzieciom, tego ze wykazały się doskonałą pamięcią i spostrzegawczością  oraz rozdałam w nagrodę dla każdego dziecka  portret Franklina do pokolorowania.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz